fbpx

Σχεδίαση σελίδας προϊόντος για αύξηση των πωλήσεων

Ο σωστός σχεδιασμός της προϊοντικής σελίδας, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορεί να φέρει σημαντική αύξηση των conversions & πωλήσεων.
Στην σημερινή δημοσίευση θα σας παρουσιάσουμε τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει μια καλά σχεδιασμένη προϊοντική σελίδα.

 

 

1. Ύπαρξη μιας υψηλής ποιότητας εικόνας(ων) για το προϊόν
2. Ύπαρξη εκπτωτικών ετικετών που καταδεικνύουν το προϊόν σε προσφορά
3. Δυνατότητα για τον χρήστη να εστιάζει – ζουμάρει στην εικόνα του προϊόντος
4. Πολλές διαφορετικές εικόνες ενός προϊόντος από διαφορετικές γωνίες
5. Ύπαρξη video για το προϊόν
6. Εύκολη πλοήγηση για τον χρήστη
7. Ισχυρό Call to Action (CTA) – Ένα ισχυρό call-to-action είναι καθοριστικός παράγοντας προκειμένου να δημιουργηθούν τα πολύτιμα conversions.
8. Εύκολη αναζήτηση σε εμφανές σημείο
9. Έντονος τίτλος για την περιγραφή προϊόντος με κατάλληλα fonts
10. Δωρεάν Μεταφορικά
11. Σύντομη περιγραφή του προϊόντος με ελκυστικά fonts
12. Emotional triggers – Σλόγκαν που απευθύνονται στο συναίσθημα
13. Επιλογές για προσαρμογή του προϊόντος
14. Αξιολογήσεις Πελατών
15. Σχετικά Προϊόντα
16. Ύπαρξη social media icons
17. Στείλτε το με email σε ένα φίλο
18. Δυνατότητα για Live Chat
19. Ύπαρξη στοιχείων που βοηθούν στην εμπέδωση εμπιστοσύνης
20. Ύπαρξη στοιχείων που πιστοποιούν την ασφάλεια των συναλλαγών
21. Αφαίρεση όλων των πληροφοριών – στοιχείων που δεν χρειάζονται

 

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επενδύσετε σε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, μικρά videos.

Το περιεχόμενο είναι το πιο σημαντικό για τις μηχανές αναζήτησης.  Αφιερώστε χρόνο στις περιγραφές των προϊόντων σας.
Ακολουθούν κάποιες απλές συμβουλές για τις περιγραφές των προϊόντων.

  • Γράφουμε μια αναλυτική περιγραφή για το προϊόν με τουλάχιστον 50 λέξεις.
  • Οι περιγραφές όλων των προϊόντων θα πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο στυλ κειμένου (γραμματοσειρά, μέγεθος χρώμα κλπ.) και να είναι μορφοποιημένες σωστά.
  • Μην γράφετε ολόκληρες λέξεις ή προτάσεις με κεφαλαία γράμματα και μην χρησιμοποιείτε παντού bold κείμενο.
  • Τα κείμενά σας θα πρέπει να έχουν σωστή σύνταξη και να μην περιέχουν ορθογραφικά λάθη.
  • Γίνετε όσο το δυνατόν πιο αναλυτικοί. Περιγράψτε το προϊόν με λεπτομέρεια και δώστε πληροφορίες σχετικά με το υλικό κατασκευής τους, τις διαστάσεις του κλπ.
  • Τονίστε τα θετικά χαρακτηριστικά του.

 

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας και ελπίζουμε να βρήκατε χρήσιμες πληροφορίες. Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να δούμε τις ανάγκες σας στο Digital Marketing.

 

 

 

    Tags: