
Γιατί είναι απαραίτητο το Google My Business
Καθημερινά, δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Google για να αναζητήσουν μια μεγάλη ποικιλία πληροφοριών — μια τοπική καφετέρια, συμβουλές επισκευής σπιτιού, τάσεις της μόδας, νέα για διασημότητες και πολλά άλλα.
Ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της μηχανής αναζήτησης, το Google My Business, μπορεί να σας βοηθήσει να γίνετε πιο ορατοί σε άτομα που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αρχικά να πούμε τι είναι το Google My Business.
Το Google My Business λειτουργεί συμπληρωματικά με την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας/e-shop, δίνοντας στην επιχείρησή σας δημόσια ταυτότητα και παρουσία στα προϊόντα Google.
Οι πληροφορίες που καταχωρείτε σχετικά με την επιχείρησή σας μπορούν να εμφανίζονται στην Αναζήτηση Google, στα Google Maps, κ.α.
Με το Google My Business δείχνετε στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες το ωράριο λειτουργίας, τον αριθμό τηλεφώνου και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρησή σας.
Επίσης μπορείτε να ορίσετε το ωράριο λειτουργίας, τα στοιχεία επικοινωνίας και άλλα στοιχεία της εταιρείας σας. Οι πελάτες βρίσκουν τα σωστά στοιχεία πολύ εύκολα και μπορούν να επικοινωνήσουν με ένα μόλις κλικ.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όχι μόνο γιατί μπορείτε να ορίσετε τις σωστές πληροφορίες για την επιχείρηση σας αλλά και γιατί σύμφωνα με έρευνα της Google, οι επιχειρήσεις που επαληθεύουν τις πληροφορίες τους με το Google My Business έχουν διπλάσιες πιθανότητες να θεωρηθούν αξιόπιστες από τους καταναλωτές.
Εφόσον ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού χρησιμοποιεί το Google, σημαίνει ότι ένα τεράστιο κοινό μπορεί να δει και να αποκτήσει πρόσβαση στο προφίλ μιας εταιρείας με διαδικτυακή παρουσία. Όσο πιο ορατή είναι μια επιχείρηση — ή όσο πιο συχνά εμφανίζεται η επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης — τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων πάνω σας. Είναι μια καινοτόμος και πιο πρακτική εναλλακτική λύση σε σχέση με τις συμβατικές διαφημίσεις.
Τώρα που γνωρίζουμε τι είναι το Google My Business,ας δούμε τα οφέλη του Google My Business.
1. Εμφάνιση στο Google Map & Google Local Pack Listing
Αν πλοηγηθείτε στο google.gr και στους όρους αναζήτησης πληκτρολογήστε “βρεφικα ειδη αιγάλεω” και πατήσετε enter , θα δείτε μια εικόνα στην οθόνη σας, παρόμοια με την παρακάτω.
Θα δείτε δηλαδή μια λίστα με τα ονόματα των επιχειρήσεων να εμφανίζονται ακριβώς στην κορυφή της σελίδας, που επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τις πληροφορίες που χρειάζονται με μια ματιά.
Το Google Local Pack είναι μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) που εμφανίζει τα μέρη που σχετίζονται με την αναζήτησή σας. Περιλαμβάνει επίσης ένα σωρό άλλες σχετικές πληροφορίες στις οποίες έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε δυνητικός πελάτης — πού βρίσκεται η επιχείρηση στον χάρτη, τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης σε περίπτωση που οι δυνητικοί πελάτες έχουν επιπλέον ερωτήσεις ή θέλουν να κάνουν μια γρήγορη κράτηση, ώρες λειτουργίας καταστήματος, ακόμη και βαθμολογία / rating της επιχείρησης.
2. Κριτικές
Δεν πρέπει ποτέ κανείς να υποτιμά τη δύναμη των κριτικών πελατών, ειδικά όταν πρόκειται για ταξινομήσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μελέτες δείχνουν ότι οι διαδικτυακές κριτικές, θεωρείται ότι αποτελούν το 10% του τρόπου με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τα αποτελέσματα .
Επομένως, εάν θέλετε η επιχείρησή σας να είναι ορατή στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε το Google My Business (GMB) για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αφήσουν θετικά σχόλια για την επιχείρησή σας.
Ακολουθούν άλλοι λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε τις κριτικές.
Κριτικές Βελτιώνουν το SEO
Πολλοί βασίζονται σε κριτικές όταν λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους.
Στην πραγματικότητα, έως και το 93% των πελατών ενδέχεται να επηρεαστεί από διαδικτυακές κριτικές. Με άλλα λόγια, σχεδόν όλοι .
Οι κριτικές είναι μαρτυρίες πραγματικών καταναλωτών που δεν πληρώθηκαν από την εταιρεία για να προωθήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους.
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι ελέγχουν τις κριτικές πελατών προτού επιλέξουν μια επιχείρηση. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι αγαπούν να διαβάζουν κριτικές, οι μηχανές αναζήτησης τις χρησιμοποιούν για να ταξινομήσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σωστά αυτήν τη δυνατότητα GMB, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.
Κριτικές Αύξηση πωλήσεων
Οι θετικές κριτικές έχουν σημασία. Δεν βελτιώνουν μόνο την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησής σας, αλλά χρησιμεύουν επίσης ως δωρεάν και αξιόπιστες διαφημίσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Για παράδειγμα, οι πελάτες θα δοκιμάσουν/αγοράσουν ένα προϊόν με πολλές θετικές κριτικές σε αντίθεση με ένα με πολλές αρνητικές.
Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο εμπιστεύονται τις προσωπικές προτάσεις. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές πελατών λαμβάνετε, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ των κριτικών και των πωλήσεων.
Είναι σημαντικό να έχετε θετικές κριτικές, αλλά να θυμάστε ότι ακόμη και οι καλύτερες επιχειρήσεις λαμβάνουν αρνητικές κριτικές. Αν συμβεί αυτό, χειριστείτε το με επαγγελματισμό. Μην παίρνετε αυτές τις κριτικές προσωπικά. Αντίθετα, χρησιμοποιήστε τις αρνητικές κριτικές για να βελτιώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
3. Κατανόηση του ανταγωνισμού και της αγοράς
Το GMB δεν προωθεί μόνο το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά σας βοηθά επίσης να κατανοήσετε την αγορά.
Το Google My Business διαθέτει ισχυρές λειτουργικότητα που παρέχει πληροφορίες για μια σειρά θέματα για να σας βοηθήσουν στη δημιουργία στρατηγικών και στη λήψη αποφάσεων. Σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία και πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε από που προέρχεται το κοινό σας.
Μπορείτε να δείτε τον αριθμό των προβολών που λαμβάνουν το εταιρικό προφίλ, οι φωτογραφίες και οι αναρτήσεις σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να επαληθεύσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας — είτε λειτουργούν καλά και τραβούν την προσοχή που θέλετε είτε δεν κάνουν τίποτα για την επιχείρησή σας.
Η GMB παρέχει μια αναφορά/reports όπου μπορείτε να μάθετε και να κατανοήσετε πώς βρίσκουν οι καταναλωτές την επιχείρησή σας. Δείχνει πώς οι άνθρωποι αναζητούν, συγκεκριμένα ποιες λέξεις-κλειδιά εισάγουν, για να βρουν την καταχώρισή σας.
Η γνώση ( για το τι λέξεις-κλειδιά σχετίζονται με την παρουσία σας στο διαδίκτυο ) μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα.
Το GMB διαθέτει μια ενότητα όπου μπορείτε να βρείτε πληροφορίες του προφίλ των ατόμων που σας ακολουθούν. Μπορείτε να δείτε τις ηλικιακές ομάδες, το φύλο, ακόμη και τις χώρες από τις οποίες προέρχονται. Όλα αυτά είναι χρήσιμα όταν δημιουργείτε μια καμπάνια.
4. Δωρεάν και εύκολο στην χρήση
Το GMB είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο, το οποίο είναι δωρεάν και εύκολο στη χρήση.
Ο καθένας μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να προωθήσει την επιχείρηση (προϊόντα ή υπηρεσίες). Η δημιουργία και η επαλήθευση του προφίλ σας μπορεί να γίνει μέσα σε λίγες ώρες. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν εργαλεία που μπορείτε να κάνετε άμεση επαλήθευση. Μόλις γίνει αυτό, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό (ειδικά αν δεν το χρησιμοποιούν).