fbpx

Το eshop σας είναι ακριβό!!!

Ακούμε συχνά από υποψήφιους πελάτες (μόνιμη επωδός), ή ενδιαφερόμενους που θέλουν να κατασκευάσουν ένα e-shop ότι “η προσφορά σας είναι πολύ ακριβή“. Συνήθως μας επισημαίνουν ότι έχουν βρει λύσεις με το 20% των χρημάτων που ζητάμε.

 

Η διαφορά στην τιμολόγηση (μεταξύ ενός agency που κοστολογεί ένα e-shop 1000€ και ενός άλλου που το κοστολογεί 10000€) οφείλεται κυρίως στους παρακάτω λόγους:

 

  • Εμπειρία (κατασκευή πάνω από 50 e-shops )
  • Ανάλυση των αναγκών του πελάτη και μελέτη του ανταγωνισμού
  • Custom design προσαρμοσμένο στις ανάγκες του πελάτη με έμφαση στο CRO
  • Διαχειριστικό που επιτρέπει την πλήρη ανανέωση του e-shop
  • Mobile first design
  • Seo friendly
  • Digital marketing ready
  • Εμπειρία σε διασύνδεση με τρίτα συστήματα
  • Εξαιρετική ταχύτητα και απόδοση
  • Άμεση και εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη
  • Συμβουλευτική καθοδήγηση σε κάθε στάδιο της υλοποίησης

 

Τα e-shops που ολοκληρώνουν agencies που έχουν υψηλότερη τιμολόγηση, έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

 

  • Είναι SEO optimized πάνω στο e-commerce
  • Είναι digital marketing ready
  • Ακολουθούν ορθές πρακτικές UX
  • Έχουν ξεκάθαρα call to actions
  • Έχουν χαμηλό bounce rate
  • Έχουν υψηλό Conversion Rate

 

 

Το CRO ή Conversion Rate Optimisation, είναι ακόμη ένας όρος που κάθε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να κατανοεί και να αναγνωρίζει την σημασία του.

 

Θέλουμε ο χρήστης που επισκέπτεται το e-shop μας, να γίνει πελάτης και να κάνει αγορές.

 

Θέλουμε να μετατρέπουμε τον χρήστη σε πελάτη. Αυτή η διαδικασία είναι το conversion.

 

Η αύξηση του conversion rate (ποσοστό μετατροπών) αυξάνει τις πωλήσεις και τα κέρδη.

 

Τα agencies που έχουν υψηλότερη τιμολόγηση, έχουν σχεδιάσει/υλοποιήσει το e-shop για να έχει ένα υψηλό conversion rate.

Ας δούμε το παρακάτω παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 2 e-shops.

 

E-shop A – κόστος κατασκευής: 1000€

E-shop B – κόστος κατασκευής: 8000€

 

  1. Διαφημιστικό κόστος ανά μήνα για το κάθε e-shop: 1500€
  2. Μηνιαία έξοδα διαχείρισης για το κάθε e-shop: 1400€
  3. Μηνιαίες επισκέψεις για το κάθε e-shοp:30000
  4. Μέσο καλάθι για το κάθε e-shop:40€
  5. Μέσο κέρδος ανά παραγγελία για το κάθε e-shop:12€

 

Conversion rate για e-shop A -> 0.8%
Conversion rate για e-shop B -> 1.5%

 

Μηνιαία έσοδα για e-shop A

(30000 * 0.8% * 12) – (1500+1400) = –20€. Οπότε το eshop μας έχει μια ζημιά 20 ευρώ τον μήνα

 

Μηνιαία έσοδα για e-shop Β

(30000 * 1.5% * 12) – (1500+1400) = 2500€. Οπότε το eshop μας έχει ένα κέρδος 2500 ευρώ τον μήνα.

 

Αυτό που συμβαίνει στην πράξη είναι ότι όσοι υπόσχονται ένα πλήρως λειτουργικό e-shop σε μια βδομάδα με 700€, στην καλύτερη περίπτωση λένε κάτι απολύτως μη ρεαλιστικό ή έχουνε μια έτοιμη λύση για όλες τις ανάγκες. 

 

Αυτές οι λύσεις, στην πράξη έχουν ένα πολύ χαμηλό Conversion rate που ζημιώνει την επένδυση μας.

Ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος πλέον, που μια μέτρια δημιουργία eshop δεν έχει καμία τύχη να αποδώσει.

 

Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το blog μας και ελπίζουμε να βρήκατε χρήσιμες πληροφορίες. Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας μιλήσουμε για την κατασκευή ενός digital marketing ready e-shop.