
Το eshop σας είναι ακριβό!!!
Ακούμε συχνά από υποψήφιους πελάτες (μόνιμη επωδός), ή ενδιαφερόμενους που θέλουν να κατασκευάσουν ένα e-shop ότι “η προσφορά σας είναι πολύ ακριβή“. Συνήθως μας επισημαίνουν ότι έχουν βρει λύσεις με το 20% των χρημάτων που ζητάμε.
Η διαφορά στην τιμολόγηση (μεταξύ ενός agency που κοστολογεί ένα e-shop 1000€ και ενός άλλου που το κοστολογεί 10000€) οφείλεται κυρίως στους παρακάτω λόγους:
- Εμπειρία (κατασκευή πάνω από 50 e-shops )
- Ανάλυση των αναγκών του πελάτη και μελέτη του ανταγωνισμού
- Custom design προσαρμοσμένο στις ανάγκες του πελάτη με έμφαση στο CRO
- Διαχειριστικό που επιτρέπει την πλήρη ανανέωση του e-shop
- Mobile first design
- Seo friendly
- Digital marketing ready
- Εμπειρία σε διασύνδεση με τρίτα συστήματα
- Εξαιρετική ταχύτητα και απόδοση
- Άμεση και εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη
- Συμβουλευτική καθοδήγηση σε κάθε στάδιο της υλοποίησης
Τα e-shops που ολοκληρώνουν agencies που έχουν υψηλότερη τιμολόγηση, έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Είναι SEO optimized πάνω στο e-commerce
- Είναι digital marketing ready
- Ακολουθούν ορθές πρακτικές UX
- Έχουν ξεκάθαρα call to actions
- Έχουν χαμηλό bounce rate
- Έχουν υψηλό Conversion Rate
Το CRO ή Conversion Rate Optimisation, είναι ακόμη ένας όρος που κάθε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να κατανοεί και να αναγνωρίζει την σημασία του.
Θέλουμε ο χρήστης που επισκέπτεται το e-shop μας, να γίνει πελάτης και να κάνει αγορές.
Θέλουμε να μετατρέπουμε τον χρήστη σε πελάτη. Αυτή η διαδικασία είναι το conversion.
Η αύξηση του conversion rate (ποσοστό μετατροπών) αυξάνει τις πωλήσεις και τα κέρδη.
Τα agencies που έχουν υψηλότερη τιμολόγηση, έχουν σχεδιάσει/υλοποιήσει το e-shop για να έχει ένα υψηλό conversion rate.
Ας δούμε το παρακάτω παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 2 e-shops.
E-shop A – κόστος κατασκευής: 1000€
E-shop B – κόστος κατασκευής: 8000€
- Διαφημιστικό κόστος ανά μήνα για το κάθε e-shop: 1500€
- Μηνιαία έξοδα διαχείρισης για το κάθε e-shop: 1400€
- Μηνιαίες επισκέψεις για το κάθε e-shοp:30000
- Μέσο καλάθι για το κάθε e-shop:40€
- Μέσο κέρδος ανά παραγγελία για το κάθε e-shop:12€
Conversion rate για e-shop A -> 0.8%
Conversion rate για e-shop B -> 1.5%
Μηνιαία έσοδα για e-shop A
(30000 * 0.8% * 12) – (1500+1400) = –20€. Οπότε το eshop μας έχει μια ζημιά 20 ευρώ τον μήνα
Μηνιαία έσοδα για e-shop Β
(30000 * 1.5% * 12) – (1500+1400) = 2500€. Οπότε το eshop μας έχει ένα κέρδος 2500 ευρώ τον μήνα.
Αυτό που συμβαίνει στην πράξη είναι ότι όσοι υπόσχονται ένα πλήρως λειτουργικό e-shop σε μια βδομάδα με 700€, στην καλύτερη περίπτωση λένε κάτι απολύτως μη ρεαλιστικό ή έχουνε μια έτοιμη λύση για όλες τις ανάγκες.
Αυτές οι λύσεις, στην πράξη έχουν ένα πολύ χαμηλό Conversion rate που ζημιώνει την επένδυση μας.
Ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος πλέον, που μια μέτρια δημιουργία eshop δεν έχει καμία τύχη να αποδώσει.