
Γιατί είναι απαραίτητο να έχετε Blog αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα
Έχουμε σχεδιάσει και υλοποιήσει αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην οικονομική μας προσφορά, πάντα περιλαμβάνεται πάντα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση Blog.
Η αύξηση των πωλήσεων και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος προϋποθέτει την ύπαρξη ενός Blog με πρωτότυπο περιεχόμενο.
Η ύπαρξη ενός Blog βοηθάει στην αύξηση επισκεψιμότητας του e-shop (οργανικές επισκέψεις) αλλά και σας δίνει την δυνατότητα να ενημερώσετε τους πελάτες σας για προϊόντα και υπηρεσίες.
Οι πελάτες μας αναγνωρίζουν την χρησιμότητα του blogging αλλά δεν έχουν τις γνώσεις και τον χρόνο να το κάνουν. Αναλαμβάνουμε εμείς να δημιουργήσουμε πρωτότυπο περιεχόμενο για το blog του eshop σας, στα πλαίσια του Content Marketing.
Ο σκοπός λοιπόν ενός blog δεν είναι μόνο η αύξηση της επισκεψιμότητας στο eshop σας αλλά η μετατροπή των αναγνωστών σε πελάτες και πιστούς πελάτες.
Ας δούμε όμως μερικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω:
- E-shops που έχουν Blog δέχονται 55% περισσότερες επισκέψεις και 97% περισσότερα inbound links από όσα δεν έχουν. (Πηγή:Hubsbot)
- Το 92% των content marketers χρησιμοποιούν το blogging ως βασικό κομμάτι της στρατηγικής marketing. (Πηγή:SEMRush)
Ένας από τους λόγους που κάποιος επισκέπτης του e-shop σας, θα αγοράσει είναι η καλοστημένη σελίδα του προϊόντος και η προϊοντική περιγραφή.
Για να σας επισκεφθεί κάποιος, πρέπει να εμφανίζεστε υψηλότερα από τον ανταγωνισμό. Έχοντας ένα Blog που το ανανεώνετε συχνά, μπορείτε να εμφανίζεστε υψηλότερα για long-tail keywords που δεν μπορούν να είναι κομμάτι του τίτλου του προϊόντος ή της περιγραφής.
Σε κάθε περίπτωση με την ύπαρξη του Blog θα έχετε υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Στα περισσότερα Blogs, μια καλή τακτική είναι εσωτερικά links σε σελίδες υπηρεσιών και προϊόντων.
Η ύπαρξη ενός Blog σας επιτρέπει να παρουσιάζεστε σαν Industry Leader και να δείχνετε το expertise σας. Ένας άλλος σημαντικός λόγος είναι ότι υπάρχει μια τάση μεταξύ των καταναλωτών να διαβάζουν πρώτα blog δημοσιεύσεις και μετά να προχωρούν σε αγορές.
Ταυτόχρονα μέσω του Blog μπορείτε να απαντάτε σε συχνές ερωτήσεις των πελατών σας, να δίνετε συμβουλές. Οι πελάτες σας θα νιώθουν ότι αγοράζουν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει το authority στον χώρο. Έτσι δημιουργείτε αυτό που λέμε loyal customers οι οποίοι γίνονται οι ambassadors για το brand σας.
Αν θέλετε να διαβάσετε μια επαγγελματική δημοσίευση στο Blog πελάτη μας, με πρωτότυπο περιεχόμενο δείτε εδώ. Ο επισκέπτης διαβάζει μια σειρά από αναλυτικές πληροφορίες που τον βοηθούν να κατανοήσει ότι το συγκεκριμένο brand είναι industry leader στον χώρο και του δημιουργεί μια σιγουριά για να προχωρήσει στην αγορά.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε στα πλαίσια της Content Marketing στρατηγικής σας όχι μόνο στον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός state of the art blog αλλά και στην δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.