fbpx

Storyhero.gr - Δημιουργούμε ιστορίες επιτυχίας με data-driven digital marketing για να κατακτήσει το e-shop σας την κορυφή

Καμπάνιες Google Ads

Μετατρέπουμε τους επισκέπτες του eShop σας σε πελάτες! Με στοχευμένες καμπάνιες Google Ads, έξυπνη διαχείριση διαφημιστικού budget και προηγμένες στρατηγικές remarketing, αυξάνουμε τις πωλήσεις σας και τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας (ROI). Αποκτήστε περισσότερους πελάτες, αυξήστε το καλάθι αγορών και αναπτύξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σήμερα!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εγγραφής για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να προγραμματίσουμε μία βιντεοκλήση 30 λεπτών, όπου θα αναλύσουμε και θα καταγράψουμε μαζί τι δουλεύει και κυρίως τι δεν δουλεύει στις Google Ads διαφημίσεις σας.

Storyhero.gr - Δημιουργούμε ιστορίες επιτυχίας με data-driven digital marketing για να κατακτήσει το e-shop σας την κορυφή

Καμπάνιες Google Ads

Μετατρέπουμε τους επισκέπτες του eShop σας σε πελάτες! Με στοχευμένες καμπάνιες Google Ads, έξυπνη διαχείριση διαφημιστικού budget και προηγμένες στρατηγικές remarketing, αυξάνουμε τις πωλήσεις σας και τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας (ROI). Αποκτήστε περισσότερους πελάτες, αυξήστε το καλάθι αγορών και αναπτύξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σήμερα!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εγγραφής για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να προγραμματίσουμε μία βιντεοκλήση 30 λεπτών, όπου θα αναλύσουμε και θα καταγράψουμε μαζί τι δουλεύει και κυρίως τι δεν δουλεύει στις Google Ads διαφημίσεις σας.

Υπηρεσίες

Ανάλυση Αναγκών

Δημιουργία Ads Plan

Tone of Voice / Branding Elements

Ρύθμιση - έλεγχος των αναγκαίων εργαλείων & πλατφορμών

Υλοποίηση διαφημιστικού πλάνου

Reports

    Υπηρεσίες

    1. Ανάλυση Αναγκών
    2. Δημιουργία Ads Plan
    3. Tone of Voice / Branding Elements
    4. Ρύθμιση – έλεγχος των αναγκαίων εργαλείων & πλατφορμών
    5. Υλοποίηση διαφημιστικού πλάνου
    6. Reports

      Αναλαμβάνουμε την βελτιστοποίηση αλλά και την παρακολούθηση της καμπάνιας Google Ads, για αύξηση των πωλήσεων με το χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC).
      Συμπληρώστε την παραπάνω φόρμα για δωρεάν έλεγχο του Google Ads λογαριασμού σας.

      Google Ads

      Η ομάδα μας μελετά καθημερινά τις αναβαθμίσεις και τις πολλές αλλαγές της διαφημιστικής πλατφόρμας της Google, εμβαθύνοντας στην πηγή της πληροφορίας και χαράζοντας εξατομικευμένη στρατηγική για τις διαφημιστικές ανάγκες της επιχείρησής σας, ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Έχοντας πολύχρονη εξειδίκευση στη Google, μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα σας παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές διαφημιστικές επιλογές για να υπηρετηθεί το επιχειρηματικό σας πλάνο.

      Δωρεάν Audit του Google Ads λογαριασμού σας

      Τα tracking codes & τις συνδέσεις

      Τη δομή των καμπανιών σας

      Τη στόχευση σας και τα κοινά που χρησιμοποιείτε

      Τα κείμενα των διαφημίσεων

      Τα landing pages των διαφημίσεων

      Τον έλεγχο βασικών KPIs

      Δωρεάν Audit του Google Ads λογαριασμού σας

      1. Τα tracking codes & τις συνδέσεις
      2. Τη δομή των καμπανιών σας
      3. Τη στόχευση σας και τα κοινά που χρησιμοποιείτε
      4. Τα κείμενα των διαφημίσεων
      5. Τα landing pages των διαφημίσεων
      6. Τον έλεγχο βασικών KPIs

      Πώς θα ελέγξουμε τον διαφημιστικό σας λογαριασμό

      Είτε δίνοντάς μας πρόσβαση «Μόνο για ανάγνωση» στον διαφημιστικό σας λογαριασμό, είτε με επιτόπου διαμοιρασμό οθόνης, θα τον αναλύσουμε, αρχικά, κάθετα στα ακόλουθα επίπεδα: λογαριασμός, καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων, διαφημίσεις, λέξεις-κλειδιά, επεκτάσεις & μετατροπές.

       

      Έπειτα θα προβούμε σε οριζόντιο έλεγχο των συνδέσεων, των ετικετών παρακολούθησης μετατροπών και των κοινών που χρησιμοποιούνται, για να καταλήξουμε, συζητώντας μαζί σας, για την αποδοτικότητα του λογαριασμού σε σχέση με τους στόχους marketing που έχετε θέσει.

      To μέσο κόστος ανά click (CPC) στην Ελλάδα είναι περίπου το 56% με 60% του μέσου όρου παγκοσμίως.
      Το μέσο κόστος ανά click παγκοσμίως είναι $1.5

      Ανάλυση Αναγκών

      Θα πρέπει να αναλυθούν, να οριστούν και να προτεραιοποιηθούν οι ανάγκες του eshop – με βάση τους στόχους της επιχείρησης – οι οποίες μπορούν να ικανοποιηθούν μέσω των διαφημίσεων στην Google. Συνοπτικά, κάποιες πιθανές ανάγκες:

       

      1) Αύξηση επισκεψιμότητας & πωλήσεων στο φυσικό κατάστημα
      2) Αύξηση επισκεψιμότητας & πωλήσεων στο e-shop για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων 
      3) Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας
      4) Αύξηση αναγνωρισιμότητας συγκεκριμένου brand
      5) Επαναστόχευση πελατών (Retargeting)
      6) Προώθηση προσφορών & νέων προϊόντων 
      7) Συλλογή δυνητικών πελατών (Leads) μέσω ειδικών καμπανιών

      Google Ads Plan

      Θα δημιουργήσουμε ένα πλάνο διαφημίσεων, το οποίο θα λειτουργεί ως πρόγραμμα στοχευμένων καμπανιών με στόχο τη μέγιστη απόδοση των διαφημίσεων, προσεγγίζοντας το κατάλληλο κοινό την κατάλληλη στιγμή. Το πρόγραμμα αυτό θα έχει σαφές χρονικό πλαίσιο και θα περιλαμβάνει τα εξής:

       

      1) Στόχος καμπάνιας (π.χ. Landing page views)
      2) Είδος καμπάνιας (π.χ. Brand Awareness)
      3) Προϊόντα ή κατηγορίες 
      4) Budget καμπάνιας (συνολικό ή ανά ημέρα)
      5) Δημιουργικά
      6) + επιπλέον δεδομένα, όπως παρατηρήσεις, status καμπάνιας, deadlines, κ.ά.

       

      Προτεινόμενοι τύποι καμπάνιας Google Ads

      1) Google Display Ads + Responsive Display Ads
      2) Google Discovery Ads
      3) Google Search Ads
      4) Google Performance Max + shopping ads

      Tone Of Voice & Branding Elements

      Θα αναλύσουμε και θα καθορίσουμε το πως θα πρέπει να επικοινωνούμε μέσω της διαφήμισης ή της επικοινωνίας στο διαδίκτυο με τον δυνητικό πελάτη. 

       

      Λεξιλόγιο: Ποιες λέξεις και φράσεις πρέπει να χρησιμοποιούμε στη διαφήμιση του eshop; Πρέπει να είναι επίσημες ή ανεπίσημες; Σύνθετες ή καθημερινές;

       

      Στυλ Γραφής: Πώς πρέπει να δομούνται οι προτάσεις και οι παράγραφοι; Πρέπει να είναι απλές και σύντομες, ή πιο πληροφοριακές και λεπτομερείς;

       

      «Ήχος»: Ποιος πρέπει να είναι ο τόνος και το ύφος της επικοινωνίας; Είναι φιλικός και προσβάσιμος, επαγγελματικός και αυστηρός, ή κάπου ανάμεσα;

      Υλοποίηση Διαφημιστικού Πλάνου

      ✅ Έρευνα ανταγωνισμού και ανάπτυξη εξατομικευμένου πλάνου διαφήμισης – Κατανόηση του κλάδου, του ανταγωνισμού και του κοινού-στόχου για τη δημιουργία μιας αποδοτικής στρατηγικής.

      ✅ Δημιουργία & Βελτιστοποίηση Καμπανιών – Σχεδιασμός διαφημίσεων Google Search, Shopping Ads, Display, YouTube & Performance Max για μέγιστη απόδοση.

      ✅ Έρευνα & Επιλογή Λέξεων-Κλειδιών – Χρήση προηγμένων εργαλείων για την εύρεση των πιο κερδοφόρων λέξεων-κλειδιών με υψηλή μετατρεψιμότητα.

      ✅ Δημιουργία & Διαχείριση Προϊόντων Google Shopping – Ρύθμιση και βελτιστοποίηση του Google Merchant Center για σωστή εμφάνιση προϊόντων στις διαφημίσεις.

      ✅ Στρατηγικές Remarketing & Dynamic Ads – Δημιουργία δυναμικών διαφημίσεων επαναληπτικού μάρκετινγκ για αύξηση μετατροπών από χρήστες που έχουν ήδη επισκεφθεί το eShop σας.

      ✅ Παρακολούθηση & Βελτιστοποίηση Απόδοσης (CPC, ROAS, CPA) – Συνεχής ανάλυση δεδομένων και προσαρμογή των καμπανιών για βέλτιστα αποτελέσματα.

      ✅ Ρύθμιση Conversion Tracking & Google Analytics 4 – Εγκατάσταση και παρακολούθηση των conversion events για απόλυτη μέτρηση της απόδοσης των διαφημίσεων.

      Ρύθμιση – Έλεγχος Των Αναγκαίων Εργαλείων & Πλατφορμών

      Για τον καλύτερο δυνατό συντονισμό της ομάδας, της ασφάλειας των λογαριασμών και τη βελτιστοποίηση των καμπανιών, θα πρέπει να ελέγξουμε και αν είναι αναγκαίο να διαμορφώσουμε όλα τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις στη Google.

      Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να ελέγξουμε τους κώδικες παρακολούθησης & μετατροπών, πως καταγράφουν τα σωστά δεδομένα &την καλή λειτουργία του Product Feed.

      Πλατφόρμες

      1) Google My Business
      2) Google Search Console
      3) Google Analytics
      4) Google Ads Account

      Έπειτα, θα δοθεί η απαραίτητη πρόσβαση και οι ρόλοι ανάλογα με τις ανάγκες της εργασίας.

      Οι ρόλοι στα εργαλεία αυτά θα είναι διακριτοί και συγκεκριμένοι, εσείς θα έχετε πάντα την ιδιοκτησία και εμείς τον ρόλο του διαχειριστή ή διαφημιστή.

      Reports

      Μέτρηση Απόδοσης Measurement

      1) Έλεγχος όλων των conversion tags, των tracking codes και των settings των αντίστοιχων πλατφορμών λειτουργούν σωστά
      2) Μέτρηση της απόδοσης των καμπανιών στις διάφορες πλατφόρμες και καθορισμός τι λειτουργεί και τι όχι

       

      Κατανόηση του κοινού στόχευσης

      1) Συλλογή και ανάλυση των δεδομένων από το κοινό στόχευσης προκειμένου να βελτιωθούν οι διαφημιστικές ενέργειες και να γίνουν πιο προσωποποιημένες

       

      Βελτιστοποίηση Στρατηγικής
      1) Ανάπτυξη εξατομικευμένου περιεχόμενου & μηνύματα μάρκετινγκ για τα κοινά στόχευσης βάση των δεδομένων που συλλέγονται
      2) Τροποποίηση υπαρχόντων ή δημιουργία νέων καμπανιών βάση τις προτιμήσεις & συμπεριφορές του κοινού στόχευσης

      Για κάθε ένα 1 click σε διαφήμιση Google Ads, μία επιχείρηση λαμβάνει άλλα 5 clicks οργανικά.

      Γιατί μπορεί να χρειάζεστε διαγνωστικό έλεγχο στις διαφημίσεις σας

      Το κλειδί της επιτυχίας στις διαφημίσεις Google Ads είναι, καταρχάς, ένας καλά οργανωμένος και δομημένος διαφημιστικός λογαριασμός, στον οποίο γίνονται διαρκώς περαιτέρω βελτιστοποιήσεις.

       

      Πολλές φορές, όμως, σημαντικές παράμετροι επιτυχίας μπορεί να ξεφύγουν ακόμα και από έναν έμπειρο διαχειριστή διαφημιστικού λογαριασμού ή να μην ακολουθούνται οι βέλτιστες πρακτικές, με συνέπεια να δαπανώνται χρήματα με μη αποδοτικό τρόπο ή χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

      Είναι 70% πιο πιθανό, για έναν πελάτη να αγοράσει, αν η επιχείρηση χρησιμοποιεί επαναστόχευση στις διαφημίσεις της

      Γιατί δωρεάν

      Είναι ο καλύτερος τρόπος για να συστηθούμε! Με 10 χρόνια εμπειρίας στο digital marketing και έχοντας κατασκευάσει και προωθήσει δεκάδες επιτυχημένα e-shops, αντιλαμβανόμαστε πως μία καλή επαγγελματική συνεργασία προϋποθέτει εμπιστοσύνη. Και η εμπιστοσύνη χτίζεται με επικοινωνία και διάθεση προσφοράς.


      A, είναι και που μας αρέσει να μιλάμε για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα e-shops και τις διαφημίσεις τους! Ελάτε λοιπόν να μιλήσουμε για τις δικές σας διαφημίσεις!

      To 95.88% των αναζητήσεων στο google είναι με 4 ή παραπάνω λέξεις

      Επικοινωνήστε Μαζί μας

        Ποιοι Είμαστε

        Με 10+ χρόνια εμπειρίας στο Digital Marketing και εξειδίκευση στην προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων, δημιουργούμε πολυετείς συνεργασίες, παρέχοντας 360° λύσεις. Από το πλάνο στρατηγικής marketing του eshop σας μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια σε μία διαφήμιση στο facebook, φροντίζουμε πάντα για την αύξηση των πωλήσεών σας, με γνώμονα την αναλογία κόστους διαφήμισης και κερδών.

        Ο Ιδανικός Πελάτης μας

        Είναι εκείνη η επιχείρηση που έχει μία ιστορία, ένα αφήγημα ή ένα μήνυμα που θέλει να επικοινωνήσει στην αγορά ή στην κοινότητά της και που ο λόγος ύπαρξής της δεν είναι μόνο το κέρδος, αλλά η ουσιαστική βελτίωση της ζωής των πελατών της. Ο ιδανικός πελάτης για εμάς είναι παθιασμένος με την επιχείρησή του, τα προϊόντα της, τους πελάτες του. Ενθουσιάζεται όταν μιλάει για αυτά. Και αγαπάει πολύ αυτό που κάνει.

        Ο Στόχος μας

        Ως εταιρεία και ως ομάδα είμαστε περήφανοι για τις μακροχρόνιες συνεργασίες μας -με τις περισσότερες να ξεπερνούν τα 5 χρόνια- και μας ευχαριστεί ιδιαίτερα το eshop που μας επιλέγει να μεγαλώνει μαζί με εμάς. Όλα αυτά τα χρόνια, επιλέξαμε συνειδητά να επενδύσουμε στους πελάτες μας, αφιερώνοντας χρόνο και γνώση πέρα από κάθε τυπική σύμβαση ή υποχρέωση εργασίας, έχοντας πάντα ως στόχο μας τη δική σας επιτυχία.